Існує безліч інноваційних способів просування вашого нового, щойно створеного бізнесу в інтернеті, і в цій статті ми обговоримо деякі з найбільш перевірених та випробуваних ідей, які допомогли малому бізнесу залучити нових клієнтів.
Отже, у вас є фантастична бізнес-ідея, якою ви захоплені та хочете розпочати та просувати своє нове підприємство, наприклад магазин, або хочете надавати послуги?
Основи малого бізнесу
Спершу важливо розібратися з деякими основами. До них відносяться управління фінансами, брендинг, облікові записи у соціальних мережах та прості способи зв’язку.
Отже, давайте обговоримо основи докладніше:
Підготуйте бізнес-план
Одна мудра людина одного разу сказала, що нездатність планувати — це планування невдачі, і це особливо правильно, коли справа стосується бізнесу.
Якщо ви маєте намір запустити бізнес та просувати його, вам необхідно мати бізнес-план.
Щоб написати хороший бізнес-план, необхідно прояснити свої ідеї. У ньому має бути зазначено, чим займається ваш бізнес та чого ви намагаєтеся досягти. У ньому також має бути викладена ваша стратегія на найближчі 1–3 роки, а також докладні фінансові прогнози, припущення та дослідження ринку.
Почніть із резюме того, що знаходиться у вашому бізнес-плані, і розбийте його на розділи, такі як маркетинг, фінансові прогнози та дослідження.
Пізнай свій ринок
Все, що ви робите в бізнесі, має ґрунтуватися на дослідженнях ринку. Дослідження ринку включає аналіз цільової аудиторії, дослідження галузі, аналіз конкурентів і дослідження SEO.
Завчасний аналіз цього може допомогти вам просувати свій бізнес таким чином, щоб він був націлений на аудиторію, з якою ви намагаєтеся зв’язатися. Дослідження ринку також дозволяє зрозуміти, хто ваші конкуренти, і спокусити вашу аудиторію більш вигідними пропозиціями.
Сплануйте свої фінанси
Найважливішим кроком у будь-якому діловому підприємстві є управління фінансами. Якщо ви впевнені, в якому напрямку хочете розвивати свій бізнес, рекомендується визначити свій бюджет, витрати, прогнози прибутку та витрати. Це запобігатиме перевитраті коштів на маркетинг і дасть вам реалістичне уявлення про те, скільки ви можете виділити на будь-яке бізнес-завдання.
Ви також повинні переконатися, що у вас є достатньо грошей, щоб покрити ваші виплати. Ось чому важливо мати сильний бізнес-план та фінансові прогнози.
Наприклад, перший запуск реклами у Гугл Ед буде тестовим і ви по суті витратите кількість коштів на тестування та налаштування подальшої реклами без прибутку, або з малим прибутком, який не відразу покриє витрати. Через це проходять усі – тестування проводится протягом 10-15 днів. Під час тестування ваша реклама буде доступна більш широкій аудиторії, це потрібно, щоб зрозуміти алгоритмам статистиці, хто із цієї аудиторії стане вашими клієнтами, а кому ця реклама непотрібна, що потрібно змінити в вашій рекламі, що додати, що зайве і таке інше.
Створіть свій бренд
Перш ніж ви зможете впровадити якийсь маркетинг, важливо чітко визначити ідентичність вашого бренду. Ідентичність вашого бренду має бути послідовною та привабливою, щоб уникнути плутанини при уявленні себе потенційним клієнтам.
Ось чому так важливий брендинг. Брендинг включає кольори, пов’язані з вашим брендом, логотипом, назвою компанії, діловим стилем і мовою.
Якщо ви застрягли в пошуках ідей про те, як брендувати свій бізнес, то варто почати з того, щоб подумати про свої цінності, мету та діловий стиль. Виберіть кольори та мову, які відображають вашу ділову індивідуальність та цільову аудиторію.
Подумайте про використання послуг з брендингу, або найміть фахівця для створення дизайну вашего бизнеса, логотипів, візитівок, рекламних банерів, тощо. Ви також можете зробити цесамостійно, якщо у вас є вільний час, то варто спробувати себе у якості дизайнера.
Отже, тепер, коли ви розібралися з основами, як ви розповісте про своє нове підприємство? Правда в тому, що існує багато способів просування вашого бізнесу, і ми детально обговоримо їх нижче.
1. Листівки
Листівки можуть допомогти привернути увагу потенційних клієнтів та рекламувати ваші заходи та послуги. Вони є надзвичайно ефективним інструментом, який допоможе вам отримати нових клієнтів. Дійсно, опитування показують, що 89% людей пам’ятають отримання листівки, а 48% були натхненні запросити додаткову інформацію про продукт після отримання листівки. Тому при правильному дизайні, флаєри можуть стати чудовим способом залучення нових потенційних клієнтів.
Вибирайте яскраві, привабливі та розбірливі малюнки. Звичайно, переконайтеся, що ваш флаєр містить всю ключову інформацію та дані, які будуть потрібні вашій аудиторії для зв’язку з вашим бізнесом.
2. Візитні картки
Візитна картка часто є першим фізичним враженням, яке може скластися у людей про ваш бізнес. Згідно з дослідженням, 72% людей оцінюють бізнес за якістю своїх візитних карток. Ще 39% заявили, що не матимуть справу з людиною, яка має візитну картку дешевого вигляду. Якщо ви не досвідчений дизайнер, вам може бути складно створити візитну картку, яка справить враження на потенційних клієнтів. Тому ви можете заручитися допомогою спеціаліста, який допоможе вам створити ідеальну візитну картку для вашого підприємства.
3. Бізнес-профіль Google
Реєстрація в бізнес-профілі Google (раніше відома як Google My Business) може допомогти вам стати більш помітною в Google, та в цілому в інтернеті. Бізнес-профіль Google – це інструмент, який дозволяє відображати бізнес-профіль у результатах пошуку щоразу, коли хтось шукає компанії у вашому районі, що пропонують послуги, що надаються.
Потім споживачі можуть вільно залишати відгуки, додавати оголошення чи фотографії. Зареєструйтесь у бізнес-профілі Google та створіть безкоштовний обліковий запис, щоб розпочати.
4. Створіть веб-сайт
Веб-сайт – це головна сторінка вашого бізнесу. Навіть якщо ви звичайна компанія, люди часто будуть шукати ваш бізнес у Google, щоб дізнатися більше про вас. Фактично, дослідження показують, що 84% сучасних споживачів вважають, що наявність веб-сайту робить ваш бізнес більш надійним. Ви можете легко найняти веб-розробників онлайн, які допоможуть вам з кожним аспектом вашого сайту.
5. SEO
Пошукова оптимізація (SEO) потрібна, якщо ви хочете, щоб люди знаходили ваш бізнес в Інтернеті. Коли люди шукають продукт або послугу в Google, вони використовують певні ключові слова, такі як “кав’ярні у Києві з турецькою кавою” або “де замовити піцу моцарелла з італійським сиром” – це ключові запроси, під які потрібно створити контент із використанням цих слів (написати текст, фото, відео і тому подібне).
Щоб ваш бізнес був представлений цим людям у Google, вам потрібно буде ранжуватися за тими самими ключовими словами. Різні інструменти, такі як SEM Rush можуть допомогти вам визначити популярні ключові слова для просування вашого бізнесу. Але SEO це щось більше, ніж просто повторення ключових слів. Якщо вам потрібна допомога у запуску вашої SEO-стратегії, ви можете пошукати позаштатні SEO-послуги та знайти послугу, яка відповідає вашим потребам та бюджету.
6. Написання контенту та ведення блогу
Створення професійного контенту — чудовий спосіб допомогти потенційним покупцям дізнатися більше про ваші послуги та вашу галузь. Це також допоможе вам покращити SEO, тому що Google надає пріоритет веб-сайтам з великою кількістю корисного контенту та блогам, які допомагають відповісти на поширені питання. Це також допомагає залучити відвідувачів, якщо ви висвітлюєте теми, які їх цікавлять. А якщо у вас немає часу присвятити себе написанню контенту, то є безліч письменників-фрілансерів, які пропонують послуги з написання текстів за розумною ціною.
7. Соціальні мережі
Присутність у соціальних мережах має важливе значення для бізнесу. Більше половини світу використовують соціальні мережі, тому компанії, які не представлені в Інтернеті, швидше за все, упустять значну частину ринку.
Незалежно від платформи, яку ви використовуєте, оновлення ваших соціальних сторінок цікавими блогами, відео та контентом має бути основною частиною вашої стратегії. Важливо брати участь в онлайн-групах та бесідах, щоб встановити зв’язок з вашою цільовою аудиторією.
Ви також можете використовувати соціальні мережі, щоб отримати уявлення про своїх потенційних клієнтів, використовуючи інструменти аналізу аудиторії, які доступні практично на всіх великих платформах соціальних мереж, включаючи Twitter, Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok та SnapChat.
8. Співпрацюйте з інфлюєнсерами (відео-блогерами-фахівці у вузьких, цільових темах, експерти)
Споживачі, звичайно, скептично ставляться до бізнесу і натомість частіше купують у експертів, яким довіряють. Справді, 49% людей були натхнені на покупку після того, як послухали інфлюєнсерів – наприклад, якщо ви хочете успішно продати новий, багатофункціональний фен, то бьюті-блогер чи інфлюєнсер по догляду за волоссям зробить це миттєво. 82% користувачів довіряють соціальним мережам приймати рішення про покупку. Тому вам безперечно слід розглянути можливість інтеграції маркетингу впливу у вашу стратегію. Деякі впливові особи візьмуть безкоштовний подарунок або безкоштовну пробну версію ваших продуктів та послуг в обмін на просування вашої аудиторії у своїх мережах, тоді як інші вимагатимуть оплату готівкою.
9. КПП
Плата за клік може допомогти вашому бізнесу охопити набагато ширшу аудиторію, відображаючи ваш сайт вище в результатах локального пошуку. Створення реклами PPC включає налаштування облікового запису менеджера реклами Google, дослідження ключових слів і створення коротких текстових оголошень. Потім ви ставите певну суму грошей на ці оголошення, щоб конкурувати за перше місце у результатах пошуку Google. Обов’язково використовуйте місцеві ключові слова (з назвою розташування в них), щоб ви могли орієнтуватися на місцевих клієнтів.
10. Партнерка
Ще один спосіб просування вашого бізнесу – це партнерська реклама, в якій ви платите третій стороні за те, щоб вона приваблювала для вас потенційних клієнтів. Є багато партнерських програм, які дозволяють вам зробити саме це.
Коментарі