За визначенням, цифровий маркетинг (він онлайн-маркетинг) просуває бренд, продукти та послуги клієнта через Інтернет або інші цифрові канали. Цифрова маркетингова кампанія зазвичай проводиться за допомогою електронного пристрою, такого як комп’ютер, планшет, телефон або інший засіб, і використовує один або кілька каналів, таких як соціальні мережі, пошукові системи, вебсайт, електронна пошта та інші, на вибір цифрового маркетолога. виходячи з ваших цілей, підвищити впізнаваність бренду серед потенційних та чинних клієнтів.

Що робить цифровий маркетолог?

Цифровий маркетолог знаходить творчі рішення для підвищення впізнаваності бренду та залучення потенційних клієнтів через безкоштовні чи платні цифрові канали, включаючи електронну пошту, пошукові системи, соціальні мережі, вебсайт та блог компанії. Точна суміш залежатиме від конкретних цілей клієнта. Цифровий маркетолог зосереджується на відповідних KPI (ключових показниках ефективності), щоб виміряти продуктивність та максимізувати потенційний дохід. Деякі компанії мають власних фахівців з цифрового маркетингу, в той час, як інші віддають перевагу аутсорсингу, шукаючи різні навички в агентствах або фрілансерах, залежно від їхнього поєднання каналів.

Як працюють цифрові кампанії?

Добре спланована та проведена кампанія цифрового маркетингу буде націлена на потрібних потенційних клієнтів для ваших продуктів чи послуг у потрібний час, а це означає, що вони з більшою ймовірністю куплять або забронюють те, що ви пропонуєте. Він більш гнучкий, ефективний і економічний, ніж багато традиційних маркетингових методів, і дозволяє вам конкурувати з великими гравцями у вашій галузі, навіть якщо ви всього лише дрібний гравець. Він також надає докладну аналітику, тому ви можете виміряти все: від кількості відвідувачів до того, скільки часу вони провели на вашій сторінці, чи здійснили вони продаж та багато іншого, включаючи ціну за клік та рентабельність інвестицій (окупність інвестицій).

Чому цифровий маркетинг важливий?

В даний час питання вже не в тому, чи є у вас цифрова присутність, а в тому, наскільки добре ви вмієте максимально використовувати свою цифрову присутність, щоб бути та бути конкурентоспроможними. Ось де цифровий маркетинг грає вирішальну роль. Споживачі стають все більш досвідченими. Вони мають вищі очікування, коли йдеться про бренди, з якими вони взаємодіють, і про безліч способів зв’язку з ними, таких як відео, електронна пошта, пошукові системи, соціальні мережі.

Які види цифрового маркетингу?

Ви почуєте багато жаргону, а іноді й безліч абревіатур, пов’язаних із цифровим маркетингом. Найбільш поширені види цифрового маркетингу включають управління соціальними мережами (SMM), пошукову оптимізацію (SEO), маркетинг у пошукових системах (SEM), маркетинг з оплатою за клік (PPC), маркетинг електронною поштою, дизайн та обслуговування вебсайт, контент-маркетинг і спонсорований контент, партнерський маркетинг, нативна реклама, вхідний маркетинг та PR онлайн. Хороший фахівець із цифрового маркетингу порекомендує найкраще поєднання для вашого бізнесу, виходячи з ваших конкретних цілей.

Які переваги цифрового маркетингу?

Цифровий маркетинг потрібен кожному бізнесу. Якщо вам потрібні клієнти (а кому ні?) вам потрібно займатися онлайн-маркетингом. Однією з його ключових переваг є те, що він забезпечує економічно ефективний спосіб охоплення величезної аудиторії, одночасно орієнтуючись на певну групу в цій аудиторії (охоплення та точність). Це також дозволяє вам персоналізувати канал доставлення та повідомлення, щоб швидше та ефективніше спілкуватися з вашими клієнтами для побудови короткострокових та довгострокових відносин.

Катерина Полещук

Автор статті: Катерина Полещук

Сертифікований фахівець з маркетингу, креативний експерт з глибокими знаннями про цифровий світ, SMM, SEO тощо. Маю вищу освіту у галузі медіа та комунікацій, що дозволяє…

Усі статті автора | Сторінка автора


Схожі записи:


Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Надайте відповідь цифрою *Завантаження Captcha...

Увійти

Зареєструватися

Реєструючись, ознайомтеся із політикою конфіденційності, якої ми дотримуємося.

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.