Майже кожен роздрібний бренд має власну контент-платформу та онлайн-представництво, де вони розміщують привабливі зображення, інформативні статті та відео про свої продукти. Вони вчать людей, як використовувати різні продукти та приносять їм користь за допомогою контенту, завойовуючи довіру та перетворюючи їхню аудиторію на постійних клієнтів. Мало того, понад 25% споживачів віком від 16 до 64 років починають “полювання за продуктами” в соціальних мережах, таким чином роблячи контент не просто вигідним, але необхідним для залучення більшої кількості клієнтів.

Звичайно, хоч би яким потужним був контент, це не ідеальний маркетинговий інструмент. За допомогою традиційного контент-маркетингу складно миттєво пов’язати історію із продуктом. Іншими словами, традиційний контент не забезпечує прямого, миттєвого продажу, якщо тільки люди не можуть робити покупки прямо з нього. Саме тут нова тенденція шопінг-контенту демонструє свою величезну цінність.

Але що таке контент для покупок? Як саме це приносить користь брендам? І як ви можете почати працювати з ним? Про все це та багато іншого ми поговоримо у цій статті.

Що таке контент, що купується (контент який продає)?

Контент, що купується (продаючий контент) – це будь-який онлайн-контент (наприклад, відео, зображення, статті та т.п.), який дозволяє покупцям безпосередньо купувати продукт, або додаючи його в кошик, або перейшовши на сторінку продукту, де вони можуть купити продукт негайно. Це означає, що між переглядом продукту в соціальних мережах або онлайн-відео та його фактичною покупкою всього один або два кліки. Таким чином, надаючи пряме посилання з контенту в кошик, бренди можуть збільшити трафік та підвищити конверсію. Найбільша різниця між традиційним контентом та контентом для покупок полягає в тому, що контент для покупок містить теги продукту. Оскільки він пропонує покупцям зручний спосіб робити покупки, він може стати потужною бізнес-стратегією.

Типи контенту для продажу

Ось деякі з типів контенту для продажу, які можна використовувати для збільшення продажів та перетворення вашої аудиторії на клієнтів.

Відео з можливістю покупки

На відео вже припадає понад 69% всього споживчого інтернет-трафіку, що вказує на те, що відео є потужним інструментом оповідання, який онлайн-маркетологи використовують у різних галузях. Фактично 84% споживачів повідомляють, що їх переконали купити товар чи послугу після перегляду фірмового відео. Якщо традиційні відео мають такий феноменальний ефект, то легко зрозуміти, чому інтерактивні відео з можливістю покупки можуть бути ще кращими. Відео з можливістю покупки дозволяють споживачам натискати на продукти у відео, щоб отримати докладнішу інформацію або купити продукт. Це спрощує процес дослідження продукту та створює для клієнтів безперешкодний шлях від натхнення до покупки. Багато відеоплатформ, у тому числі YouTube, вже включили функцію купівлі відео, і ви можете отримати до неї доступ, створивши обліковий запис продавця для вибраної платформи та перевіривши доступні параметри.

Пости з можливістю покупки у соціальних мережах

Канали соціальних мереж є ідеальною платформою для контенту, доступного для покупок, оскільки клієнти вже шукають товари на таких платформах. Раніше кількість відмов від кошика зростала, тому що клієнтів потрібно було перенаправляти з платформи на вебсайт електронної комерції, де їм доводилося робити додаткові кроки для завершення покупки. Тепер, коли на таких популярних платформах, як Instagram, Facebook та Pinterest, можна купувати контент, споживачам взагалі не потрібно залишати платформу. Таким чином, повідомлення про покупки на цих каналах приводять магазин до покупця, а не перетягують покупця до магазину.

Пости з можливістю покупки в Instagram містять зображення продуктів, а також піктограму кошика для покупок або тег. При натисканні на продукт тут відкривається вікно з додатковою інформацією, як-от ціни та описи продуктів, а також варіанти купівлі продукту або відвідування вебсайту. Ця технологія є особливо популярною серед брендів одягу, оскільки вони можуть показувати різні товари на одному зображенні. Компанії також можуть створювати пости з можливістю покупки у Pinterest. Пін, який можна купити, можна визначити за кнопкою “купити”. Він також містить інформацію про ціни, посилання на сторінку продукту та невеликий розділ із продуктами, якщо у шпильки їх кілька.

Статті, що купуються

Добре написані статті та повідомлення в блогах можуть принести велику користь клієнтам, даючи корисні поради та рекомендації щодо розв’язання конкретних проблем, з якими вони можуть зіткнутися. Щоб зробити запис у блозі або статтю в цифровому журналі доступною для покупок, кожному зображення продукту (і навіть GIF) призначається кнопка «купити зараз».Це дозволяє читачеві додавати товар у кошик безпосередньо, не перериваючи процес читання. Це поєднує два процеси купівлі та взаємодії з контентом, при цьому жоден з них не заважає іншому, і дозволяє людям, які закохуються в будь-який продукт, показаний у статті, купувати його відразу.

Переваги для брендів

Контент, що купується, трансформує простір електронної комерції. Тепер клієнти починають чекати на зручний і безперебійний процес здійснення покупок, який дозволяє їм плавно переходити від натхнення до покупки, і саме це забезпечує контент для покупок. Ось деякі з причин, через які контент стає популярним.

Безпроблемний шопінг

У традиційному контент-маркетингу шлях від перегляду продукту до остаточної покупки довгий і включає кілька етапів. Вміст, доступний для покупок, скорочує кількість кроків до одного або двох, що робить процес здійснення покупок більш плавним, зручним та миттєвим. Це зводить до мінімуму ризик втрати споживачів через тривалий чи складний процес купівлі.

Поліпшені конверсії

Оскільки контент із можливістю купівлі дає споживачам можливість миттєво купити продукт через контент, це збільшує шанси на конверсію. Це також дозволяє користувачам легко взаємодіяти з контентом, отримувати інформацію та миттєво додавати продукти, що сподобалися, в кошик, не перериваючи перегляд соціальних мереж. Таким чином, цей раціоналізований підхід скорочує час між думкою про купівлю продукту та дією відповідно до цього імпульсу, підвищуючи ймовірність того, що клієнти скористаються вашими продуктами та послугами.

Охоплення людей, готових робити покупки

Люди в соціальних мережах часто шукають речі, які можна купити, багато хто з них реагує на рекламу, яку вони бачать на платформах соціальних мереж. Таким чином, повідомлення в соціальних мережах про покупки допомагають вам скористатися цією готовністю до покупки, оскільки вони дають вашим клієнтам можливість знайти та придбати продукти, які вони шукають. Щобільше, якщо клієнти часто знаходять продукти, які їм потрібні через ваші повідомлення про покупки, вони можуть спочатку перевірити вашу сторінку, перш ніж шукати те, що їм потрібно, в іншому місці, таким чином, ви отримаєте лояльних споживачів, яким подобаються ваші конкретні пропозиції.

Поліпшений збір даних

Дані визначають багато рішень цифрового маркетингу. Чим більш конкретні та дієві дані у вас є, тим найкращий маркетинговий вибір ви зможете зробити. Хоча традиційний контент відіграє велику роль у створенні та залученні спільнот в Інтернеті, він може не забезпечувати жодних прямих показників конверсії. Контент, що купується, є надійним джерелом інформації про вашу цільову аудиторію та її рішення про купівлю. Наприклад, ви можете бачити, які клієнти натискають на ваші публікації в соціальних мережах і роблять покупки. Це дає вам уявлення про те, які продукти найбільш популярні та які наративи найбільш ефективні для перетворення вашої аудиторії. Потім ці дані можна використовувати для створення якісних публікацій і створення більш цільових кампаній.

Як почати роботу з контентом, що продається

Щоб розпочати роботу з контентом, який можна купити, вам потрібно спочатку вирішити, який тип контенту найкраще підійде вашій аудиторії. Соціальні мережі – це завжди гарне місце для початку, особливо якщо ваші продукти виглядають привабливо. Ви можете почати з бізнес-профілю на обраній вами платформі соціальних мереж та ознайомитися з усією необхідною інформацією в офіційних посібниках, що надаються каналом. Потім ви можете увімкнути контент для покупок і почати публікацію з тегами продукту.

Це може здатися трохи складним, якщо ви новачок концепції контенту для покупок. Якщо у вашій команді немає виділених членів для роботи над таким контентом, ви можете найняти людей або передати роботу фрилансерам. Фрилансери на нашому сайті за контентом, що купується, можуть допомогти вам у всьому: від рекомендацій щодо включення та оптимізації шопінг-контенту до фактичного налаштування ваших магазинів Facebook, Instagram, Телеграм та інші. Відвідайте розділ “Є послуги” на Ukreit, щоб знайти ідеального виконавця, який відповідає вашим потребам, або створіть оголошення про пошук потрібних вам фахівців і додайте його у розділ “Є робота“.

Катерина Полещук

Автор статті: Катерина Полещук

Сертифікований фахівець з маркетингу, креативний експерт з глибокими знаннями про цифровий світ, SMM, SEO тощо. Маю вищу освіту у галузі медіа та комунікацій, що дозволяє…

Усі статті автора | Сторінка автора


Схожі записи:


Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Надайте відповідь цифрою *Завантаження Captcha...

Увійти

Зареєструватися

Реєструючись, ознайомтеся із політикою конфіденційності, якої ми дотримуємося.

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.