Під час попередніх занять ми ознайомились із поняттям “рерайт”. Також ми вивчили методи коригування та розглянули методи які дозволяють брати ідеї для створювання контенту.

На цьому занятті розглянемо структуру статті та підготовку до написання копірайту. Це стане вам у пригоді для виконання замовлень та обробки статей, якщо ви хочете працювати вдома на фрилансі чи на когось.

Розпочнемо із загального огляду особливостей читання в Інтернеті. Читання з екрана може втомлювати очі, тому читачі сайтів або соцмереж швидко переглядають текст, щоб зрозуміти його зміст не вдивляюсь у зміст.

Основне завдання контенту на сайті чи в соцмережі – зацікавити читача відразу з перших рядків. Найефективнішою логічною структурою для цього є “перевернута піраміда”. Тобто, найцікавіша інформація подається в першому абзаці.

Приклад:

“Як навести правильну аргументацію?

Як написати ефективну комерційну пропозицію?

Як визначити споживчі групи та зацікавити пропозицією?

Щоб відповісти на ці питання, достатньо знати, яких помилок не варто допускати в роботі над текстами…”

Цей підхід допомагає визначити зміст статті відразу, привертаючи читача. Основна інформація повинна бути доступною та легко зрозумілою.

Важливо враховувати, що не всі статті повинні слідувати строгої “перевернутій піраміді”. Деякі види контенту можуть мати іншу структуру. Проте, перший абзац, або заголовок — назва тексту, завжди має зацікавлювати та спонукати до подальшого читання.

Логічна структура статті також важлива. Кожен пункт плану повинен логічно продовжувати попередній. Наприклад, якщо ви розповідаєте про розвиток події, основні моменти мають бути представлені в хронологічному порядку.

Підбиваючи підсумок, на цьому занятті ми розглянули основні аспекти створення статті:

  • Заманювання для читача у першому абзаці або у заголовку.
  • Логічна структура статті, що плавно веде читача до завершального висновку.
  • Підсумковий абзац, що підсилює користь інформації та спонукає до дії.

Саме до дій мусить вести будь-який контент, адже саме для цього він створюється! Користувач повинен або залишитися на вашому сайті чи сайті вашого клієнта, або додати його в закладинки, щоб повернутися ще, або підписатися на вашу сторінку у соцмережі, залишити коментар, або зробити замовлення — це все дії, ради яких створюється контент.

Якщо ви хочете заробляти у мережі, ви повинні це розуміти — тут все створюється, щоб були якісь дії від відвідувачів, якщо їх нема, то і платити нема за що та нема звідки.


Урок 3 | Урок 5


 

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Надайте відповідь цифрою *Завантаження Captcha...

Увійти

Зареєструватися

Реєструючись, ознайомтеся із політикою конфіденційності, якої ми дотримуємося.

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.