Цей курс – відмінне введення для всіх, хто хоче розпочати свою подорож у світі роботи або заробітку в Інтернеті, незалежно від віку чи досвіду.

Чому це важливо? Все дуже просто:

Текст – це основа всього, що ви бачите в Інтернеті: реклама, додатки, програмне забезпечення та інші цифрові речі. Навіть мови програмування мають своєю основою текст.

Текст відповідає за те, як ми сприймаємо та взаємодіємо з цифровим світом, і саме тому навички роботи з ним є найціннішими. Вони відкривають можливості для самореалізації, роботи та кар’єри для кожного користувача.

Цей комплекс курсів копірайтингу, веб-дизайну, SMM та таргетингу допоможе вам отримати навички, необхідні для роботи у якості копірайтера, транскрибатора, написання статей, відгуків, оглядів, коментарів, постів для соціальних мереж, перекладача на фрилансі чи в компанії, розробником сайтів, контент-майкером, SMM-спеціалістом, рекламником, приватним підприємцем тощо, а також для просування ваших ідей. Ви зможете стати блогером, рекламником чи взагалі виявити себе в Інтернеті.

Знання того, як текст аналізується пошуковими системами та користувачами, вам дозволить стати чутними та поміченими в цифровому просторі.

Дистанційне онлайн навчання в Україні для тих, хто мріє реалізувати свій творчий потенціал у сфері роботи в інтернеті.

Навчання відбувається вільним графіком, вам необов’язково пристосовуватися до часового розкладу. Можливість самостійно управляти своїм часом дозволяє вам комфортно навчатися та працювати.

Ви станете незалежними, зможете працювати з будь-якого місця та реалізовувати свої творчі задуми.

Цей комплекс безплатних, покрокових курсів допоможе вам освоїти основи та принципи створення контенту для веб-сайтів, соціальних мереж та багатьох інших аспектів.

Ви отримаєте конкурентну перевагу в кар’єрному зростанні, будь то співпраця з компаніями або віддалена робота в Інтернеті — копірайт, рерайт, фриланс, створення власного інтернет-бізнесу.

Ця навчальна програма надається на різних мовах, включаючи російську та українську.

Ви розпочнете подорож з першого курсу — копірайтингу, який навчить працювати з текстом, незалежно від тематики. У наступних курсах ви ознайомитеся з веб-дизайном, створенням візуального контенту та роботою з сайтами. Важливо, що всі ці курси є безкоштовними і не вимагають від вас програмувальних навичок. Навчання не складне і підійде усім охочим.

Спеціалісти в галузі текстової роботи, такі як копірайтери, творці контенту, рекламники та інші, хто вони насправді?

Ви, можливо, часто помічаєте оголошення на сайтах роботи, де шукають коректорів, текстових редакторів для веб-сайтів, копірайтерів, рерайтерів, контент-менеджерів, авторів статей, журналістів і т.д.

Що може викликати це в вашій уяві? Що це за професія? Давайте відкриємо завісу і розглянемо всі аспекти цієї галузі.

Копірайтер – це творча особистість, яка вміє створювати, редагувати та публікувати текстовий контент на веб-ресурсах. Він відповідає за все, що ви бачите на сторінці сайту або соцмережі: текст, зображення, відео, рекламні матеріали та інше.

Статті в Інтернеті поділяються на кілька видів: копірайт (авторський текст для сайтів, блогів), рерайт (переписаний текст, який залишається унікальним), копіпаст (копіювання тексту), переклад та текст, згенерований штучним інтелектом.

Текст згенерований штучним інтелектом — цей текст на разі є майже унікальним, але це здебільшого такий собі рерайт. Штучний інтелект поки що не створює щось нове, він генерує з уже існуючого. Але він значно поліпшує роботу і може працювати замість рерайтера, та робити деякі завдання замість людини.

У наших уроках ми розглянемо кожен із варіантів обробки та написання текстів.

SEO-копірайт – це текст, оптимізований для пошукових систем, що вимагає знань письмової майстерності та розуміння оновлень алгоритмів. Такий текст навмисно має в собі “ключові слова” – пошукові запити, які люди вводять у пошуку. Наприклад, ви шукаєте “куплю Айфон” – це ключова фраза, саме вона буде пріоритетом у статті, за допомогою якої власних сайту і такої статті хоче залучити відвідувачів та продати Айфон. Саме ця ключова фраза буде осередком тексту на сторінці.

Копірайтери іноді використовують художній та технічний переклад для роботи з різними текстами.

Запитання до вас:

Хто, на вашу думку, вони, ці спеціалісти — копірайтери, сеошники, рерайтери, перекладачі, контент-менеджери?

Як вони виглядають?

Яка у них освіта?

А можливо, ви самі можете бути одним із них, бо більшість копірайтерів не мають вищої освіти, їм просто потрібно бажання навчатися та працювати з цікавими текстами.


Стартова сторінка | Урок 2


 

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Надайте відповідь цифрою *Завантаження Captcha...

Увійти

Зареєструватися

Реєструючись, ознайомтеся із політикою конфіденційності, якої ми дотримуємося.

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.