Розглянемо ще один аспект нашого курсу – Зміст статей та його інформативність.

На попередніх зустрічах ми освідчилися у безлічі деталей, що важливі при створенні матеріалів для веб-сайтів. Ми розмовляли про структуру статей, використання ключових слів і фраз, та інші компоненти.

Це все безумовно важливо для будь-кого, хто займається написанням. SEO – це щось, що ми лише зачіпаємо, оскільки відомо, що статті пишуть не тільки для SEO. Наша мета – забезпечити читачів матеріалами, які підлаштовані під Інтернет.

Кожен з вас, безперечно, обирав свій власний шлях, ймовірно, спеціалізувався у продажах текстів, SEO-копірайтингу чи розвитку власного інтернет-бізнесу.

Тут кожен має свою дорогу. Якщо ви отримуєте задоволення від свого напрямку, ваш вибір вірний, і ви обов’язково досягнете успіху.

Ми, однак, трохи відступили від нашої теми (видно, що перший етап курсу закінчується).

Отже, давайте розглянемо зміст статей та інформативність.

Статті повинні бути інформативними, що означає – нести корисну інформацію.

Тут важливо розрізняти категорії статей, у яких інформації може бути мінімально. Це так звані креативні чи гумористичні тексти, такі як оповідання чи есе.

Вони відрізняються тим, що несуть не тільки інформацію, але і намагаються емоційно вплинути на читача. Це можна спостерігати в рекламних текстиках. Якщо вам цікаво вивчити вплив на читача, рекомендуємо книгу Джо Віталі “Гіпнотичні рекламні тексти” або шукайте щось цікаве у віртуальній бібліотеці “Цікаві книги”.

Звісно, якщо ви можете поєднати інформативність і креативність у своєму тексті – це чудово. Але якщо ваша стаття – класична, без креативу, інформативність обов’язкова!

Підсумовуючи:

Зміст статей може бути інформативним чи менше інформативним. Креативні тексти спрямовані на емоції, тоді як класичні статті повинні бути насичені інформацією.


Урок 6 | Урок 8


 

Комментарии

Добавить комментарий

Войти

Зарегистрироваться

Реєструючись, ознайомтеся із политикой конфиденциальности, якої ми дотримуємося.

Сбросить пароль

Пожалуйста, введите ваше имя пользователя или эл. адрес, вы получите письмо со ссылкой для сброса пароля.