В цьому уроці ми освітимо, що означає SEO-стаття і як написати SEO-тексти, створювати оптимізований контент для вебсайтів та соціальних мереж.

Що таке SEO-тексти?

SEO-тексти – це звичайні оптимізовані тексти, які використовуються на сторінках інтернет-магазинів. Вони допомагають просувати продукцію чи послуги. Розберімось у правилах написання таких текстів, дотримуючись простих прикладів.

Написання SEO-тексту – це важливий етап в оптимізації веб-сайту для пошукових систем. Щоб зрозуміти, як правильно створити SEO-текст, слід дотримуватися деяких ключових кроків. Ось детальна інструкція:

Крок 1: Дослідження ключових слів

Визначаємо тему.

Перш за все обираємо тему тексту, пов’язану із продуктом чи послугою.

Далі використовуємо інструменти для досліджень: Використовуйте інструменти, такі як Google Keyword Planner, Ahrefs, SEMrush, щоб знайти популярні ключові слова, пов’язані з вашою темою.

Обираємо ефективні ключові слова: Віддайте перевагу ключовим словам з високим обсягом пошуків та низькою конкуренцією.

Виділення ключових слів: Не обов’язково робити ключові слова оригінальними, їх можна переробляти та розбавляти. Наприклад, замість “у нас можна купити кар’єрний пісок за прийнятну плату” – “Де можна купити кар’єрний пісок за нормальною ціною?”

Міра ключових слів: Не переспамте ключовими словами. Використовуйте їх з розумом, не більше одного на абзац і трохи (з морфологією) на весь текст.

Зручність для читача: Текст повинен звучати природно і логічно.

При написанні тексту, звертаємо увагу на те, щоб у нас була його чітка структура:

Заголовок H1:

Створіть заголовок H1, який чітко відображає тему тексту і містить головне ключове слово.

Використовуйте розділові заголовки H2 та H3 для структуризації тексту та позначення розділів.

Як оформлюється текст на сайті?

Заголовки:

Розбивайте текст заголовками h1, h2, h3 для зручності читання.

Розбивка тексту заголовками зробить його зручним для пошукової системи та відвідувачів.

Заголовок h1 розташовується на початку тексту, заголовки рівня h2, h3, h4, h5 – це підзаголовки, в тексті їх може бути кілька.

Приклад:

<H1>Назва статті (Як написати SEO тексти та створювати оптимізований контент для сайтів та соцмереж?)</H1>

один-два абзаци тексту

<H2>Назва розділу (Що таке SEO-тексти?)</H2>

один-два абзаци тексту

<H3>Назва розділу</H3>

і так далі.

Розглянемо складніший варіант:

Назва статті може братися не тільки в тег <H1>, але і в тег <title>

Приклад назви статті:

<title> Завантажити Вайбер на комп’ютер </title> – це мета тег

Наступним йде мета тег Description

Що це і яким має бути?

Мета-тег Description це опис статті/сторінки, який не буде видно відвідувачу сайту, але на нього орієнтуватиметься робот пошукової системи і цей опис може показуватися в пошуковій видачі.

  • Цей опис містить від 70 до 155 символів;
  • Складається зі зв’язного тексту;
  • Не дублює Title чи <H1>;
  • Описує конкурентну перевагу, УТП – у користувача має виникнути бажання перейти на сайт;
  • Містить заклик до дії;

Приклад:

<description> На нашому сайті ви прямо зараз можете завантажити безкоштовно на свій комп’ютер або ноутбук Вайбер</description> – цього тексту не буде видно відвідувачу сайту, він буде відображений у Гуглі пошуку.

Помітки, мітки або теги та хештеги

Також ви напевно помічали, що під статтями на сайтах, або у соцмережах під постами є купа слів або словосполучень. На сайтах — це теги або помітки (мітки), а у соцмережах це хештеги. На сайті це просто слова або роздільні словосполучення, а в соцмережах це слова або суцільні словосполучення на початку яких встановлений хеш # Це робиться для пошукових систем як на сайтах та і в соцмережах — алгоритми по цім поміткам додають такий контент до іншого, таким чином формують схожий контент, що корисно для користувачів та додає більше відвідувачів.

Є багато онлайн генераторів тегів, поміток та хештегів, які можна використовувати, щоб не писати їх самостійно, також ШІ можуть надати вам теги та хештеги за запитом. Наприклад, ось онлайн-генератор хештегів: tagsfinder.com На сайті для статей їх краще написати самостійно.

Вывод

Написання SEO-текстів – це мистецтво зручної оптимізації для пошукових систем і відвідувачів. Пам’ятайте про розумне використання ключових слів, природність тексту та зручність читання. У цьому полягає успіх в написанні контенту для Інтернету.

Якщо вам здалося це складним, не хвилюйтеся, на справді це все дуже легко робити та всі ці теги та мета-теги не є дуже складними. Якщо ви будете практикуватися, ви все зможете робити без будь-яких складнощів.


Урок 8 | Урок 10


Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Укажите ответ цифрой *Капча загружается...

Войти

Зарегистрироваться

Реєструючись, ознайомтеся із политикой конфиденциальности, якої ми дотримуємося.

Сбросить пароль

Пожалуйста, введите ваше имя пользователя или эл. адрес, вы получите письмо со ссылкой для сброса пароля.